Monday, December 31, 2007

Dear Readers,

I would like to wish all of you Happy New Year. Thank you for taking time to read my satirical antics all this year. Some of you have sent me emails and words of encouragement, not forgetting to those that appreciate my writings silently.

My biggest hit for 2007, I guess, must be Bocor Lagi. I hope you enjoyed them. If any words that might hurt your feelings, well, I am sorry, it meant to hurt. He he he.

Anyway, please continue reading. Some of you suggested that I compiled them into a book. Well, let me think about that next year.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua pembaca dan terima kasih kerana terus membaca tulisan saya. Ada yang menghantar emel memberi kata perangsang buat saya, dan ada yang menghargai secara diam.

Antara tulisan yang paling popular apabila membuat Google Search ialah Bocor Lagi dan saya juga menerima emel dari kawan-kawan tulisan saya sendiri. Saya harap anda terhibur dan jikalau anda marah, saya mohon maaf, sebab sememangnya ia bermaksud begitu.

Ada yang memberi cadangan supaya saya menerbitkan buku tulisan saya ini. Biarlah saya fikir masak-masak.

Selamat Tahun Baru 2008

May Allah bless you, semoga Allah memberkati anda.

Keris Silau
December 31, 2007.

3 comments:

wutever said...

teruskan menulis, weapon biar pelbagai, goal tetap satu

"Selamatkan Malaysia"

Bunga Rampai said...

Salam,

Selamat Tahun Baru 2008. Semoga sentiasa dirahmatiNya.

Jangan berhenti menulis. Tulisan-tulisan Keris Silau pembakar semangat! Terima kasih untuk itu.

Keris Silau said...

Terima kasih diatas sokongan anda.