Tuesday, July 22, 2008

Sebenarnya Anwar Lewat

Siapa percaya Anwar liwat
Mereka yang sebelum ini meluat
Kebanyakkan orang Umno karat
Kalau kita benci seseorang sangat-sangat
Kita akan percaya orang kata dia jahat
Mungkin dia selalu pulang lewat
Tapi orang benci ini silap dengar liwat

Kalau Saiful Bukhari dipaksa meliwat
Antara Anwar dan Saiful siapa yang kuat
Tentulah orang muda yang lebih kuat
Anwar sakit belakang masihkah dia larat
Saiful tu masih muda dan cukup sihat
Lagi pun dia boleh kemut rapat-rapat
Batang yang keras pun tak boleh sumbat
Mungkin So Lek hadiah Anwar ubat

Tak logik dan tak kena tempat
Ni mesti kerja M&G yang musibat
Anwar minta report polis tapi tak dapat
Walhal report boleh dibeli balai yang terdekat
Ini semua M&G punya muslihat
Ambik DNA palit kat Saiful punya pantat
Eeee geli tak kuasa aku nak lihat
Maaf aku guna bahasa kotor dan kesat
Tapi lebih baik dari menuduh orang meliwat
Macam Mukris anak PM yang keempat

Yang gelihati pergi ukur Anwar punya awang
Si awang tu boleh mengucup atau menegang
Sebab si awang tu bersifat mengembang
Kalau sejuk macam kuih siput melainkan diransang
Polis kita buat kerja bodoh dan bangang
Buat malu kat orang asing wahai si Musang
Suratkhabar luar tergelak polis macam lebai malang
Sibuk sekat jalan dan ramai-ramai tangkap orang
Pergi lah selesai kes bunuh rogol masalah pendatang
Jangan sibuk asyik nak mengenakan orang
Nanti diakhirat tak selamat kau orang

Dunia mentertawakan kita
Malaysia yang sepatutnya berkelas dunia
Tapi mentaliti pemimpinnya kelas ketiga
Hasil pribumi dan negara yang kaya
Tapi semuanya lingkup sebab politik cacamerba
Yang nombor 1 asyik tidur dan lena
Yang nombor 2 dikaitkan gadis Mongolia
Yang lain asyik sibuk mengumpul harta
Rakyat marhain menjadi mangsa.

Keris Silau
22 Julai 2008

6 comments:

Aboo said...

Wahhh...stim abis cerita baru nih!huhu...

Tahniah2!

Anonymous said...

Doktor pereksa 3 hari terliwat
Kedua-dua ada kesan terliwat
Yang muda kemut lagi ketat
Yang tua masih tak mau bertaubat

SADOMHUSSEIN

Letting the time pass me by said...

Antara kes paling sensasi abad ini

miss bukit benera said...

saudara
mana satu nak percaya,boleh gilak rakyat kalau pemimpin yg kuat tidur tu dok tang tu jugak,pastu 2 tahun lagik nak kena tengok muka dia,suruh dia cargas turun taktha ,wat putar belit huhhhh

norazimah mohamad nor said...

Saudara

Gelombang reformasi 1998 akan berulang.

Keris Silau said...

Salam Nora,

I am glad that you visited my blog. By the way, I dont think 1998 will repeat. It is stupid if the conspirators allow it to repeat since an overwhelming majority of Malaysians do not buy the sodomy allegation. They tried and they failed badly. We are seasoned Reformist.