Tuesday, July 01, 2008

Letter to Mat John - Do Re Me or So Do Me?

Dear Mat John,

Have you heard this guy Saiful Bukhari
He accused Anwar belakang juga mari
He made a police report victim of sodomy
No, not those noodle or Ipoh Lum Mee
This is high-profile case of political absurdity
Where can you find this juicy story
Only in Malaysia Boleh Islam Hadari

So Anwar seeks refuge in Turkish Embassy
He probably got to enjoy doner and Turkish coffee
Anyway he said he received death threat from M & G
Since he got evidences on previous conspiracy
Concocted by highest level conspirators in the country
Some of them either became sasau or sudah mati
Two of them still holding positions as IGP and AG
Another one recently quit the ruling party
And the accuser recently kena potong kaki
But this time in Damansara not in Tivoli
Kondo Damansara sounds very luxury
Forensic unit was there looking for air mani

So who is this Saiful Bukhari
He is 23 year old dropout from university
We saw some of his pictures with a few menteri
One with special assistant to Timb Perdana Menteri
Asking for scholarship in Sodomy Study
Dia hidup dua alam since he got engaged recently

Well Mat John in Malaysia macam-macam boleh jadi
People forget for a while on fuel subsidy
And the recent SD involving Mongolian beauty
And the motion of no confidence by SAPP
Diverting attention is an old tactic or media strategy
But kaki bola still awake on the night Spain beat Germany
Euro 2008 Final diverted them from sodomy story!

Keris Silau
1 July 2008

6 comments:

Long Man said...

aisehmann.... miss you la bro... long time no see... ke mana berjalan?...

miss bukit bendera said...

saudara keris
macamana nie,nampaknya ada anasir2 tk sihat mcm konpirasi jer,ada owg dah takut kot bukan 9 kan dh dekat...

Anonymous said...

Keris Silau,
Gua banyak syiok lu punya puisi. Apa pasai lu tak mau jadi menteri. Lu punya akai banyak baguih, kasi pinjam sama Beduin Unta mari.

SBCARI

Anonymous said...

8 kali dia cakap kena tibai,
tak kan umur 23 punya kuat takleh nak lawan uncle 61 tahun? Ala masuk akal? nak buat cerita pun biar pakai otak sikit.. kalau ya pun kena tibai, anda pasti itu Anwar punya pistol? Anda Pasti? Muktamat? ke nak tanya penonton penonton di rumah?

Anonymous said...

7X dia syiok, kali kelapan dia kena buasir. Patut hukum sula dengan 'kote' kuda.

SODOMITE

Keris Silau said...

Ini adalah konspirasi jahat yang sanggup melakukan apa sahaja termasuk membunuh demi menghalang Anwar dari menjadi PM. Kita jangan langsung termakan dengan tuduhan sodomi ini dan jangan langsung sangsi yang ini adalah konspirasi.