Monday, March 14, 2011

Bocor Lagi II

Di mana bocor lagi
Adakah di parlimen lobby
Atau di Dewan Undangan Negeri
Hujan lebat ke pagi tadi
Kalau bocor taruh lah baldi
Yang ketiak masam boleh mandi
Asyik bocor aja macam mana ni
Ada hajat nak bina reaktor TNB
Bumbung stadium pun collapse suddenly
Reaktor nuklear lagi tinggi teknoloji

Jadi apa yang bocor lagi
Rupa-rupanya bocor DPP
Kes apa lagi kalau tak sodomi
Anwar lawan SetPol Bukari
Karpal mengamuk pagi tadi
Afidafit bocor dan demonstrasi
Affidafit itu disebut dalam NST
Mahkamah belum mulakan sessi
So who leaked the informasi
Dont they signed Aku Janji
Aku janji kerja sama menteri
Election sudah mau mari
Imej Anwar mesti dicalari
BeEnd want to ensure victory
Then demo lead by Beraghim Ali
Very timely and coincidently
Minta Nana Non serahkan air mani
Ish ish apa hal dia orang ni
Tak malu kat orang luar negeri
Orang sudah muak cerita basi
Kali ni election gua tak mau undi
Sebab apa gua tak mau pergi
Gua sudah tak percaya lagi
Tipu dan tipu gua sudah benci
At the expense of taxpayers money
Satu lagi projek Bik Nanny
Sebab climate change dan green technology!!!!

No comments: