Wednesday, October 31, 2007

Maya Karin Masih Senyum kat Aku

Apabila aku melintasi jalan yang berliku
Maya masih setia untuk senyum kat aku
Walaupun hujan dan panas dia tetap di situ
Tidak berganjak dan masih senyum kat aku
Aku yang selalu pandu kereta laju-laju
Tiba-tiba perlahan sebab Maya melihat aku
Dengan baju merahnya menarik perhatian aku
Di Kelantan Maya Karin nampak lebih ayu
Sebab ikut nasihat dari kerajaan Tok Guru
Mana tak terpikat Piem punya menantu
Walaupun Maya berlakun jadi hantu
Dia jemput tengok jazz dengan Al Jaeruu
Lalu isteri dia sudah menjeling cemburu
Nasib baik tak jadi perang besar malam tu

Namun jangan kita percaya berita palsu
Maya masih single dan setia kepada aku
Setiap hari Maya Karin senyum tanpa merasa jemu
Memberi senyuman dari billboard Jalan Tengku
Lalu berkata Dengan Celcom Anda Berkuasa memilik ku.....

Keris Silau
31 October 2007

No comments: